Фрази німецькою мовою


До Вашої уваги найпоширеніші фрази з повсякденного життя німецькою мовою з їх перекладом українською мовою. На цій сторінці представлені не усі фрази побутового і розмовного характеру, лише ті, що найчастіше зустрічаються (фрази привітання, подяки, вибачення, прохання про допомогу, знайомства і т.п.), які допоможуть Вам поставити запитання або порозумітися під час вашої поїздки у німецькомовні країни, у переписці з діловими партнерами або неформальній переписці, чаті, смс із друзями.
Зверніть увагу, що у німецькій мові, як і в українській, є формальні звертання на «Ви», та неформальні – на «ти».

Abgemacht! - Домовилися!
Abschied nehmen (von) - Попрощатися
Ach so! - Ах так!
Alles Gute! - Всього доброго!
Alles klar. - Зрозуміло.

Аuf immer und ewig - Навічно
Auf jeden Fall! - В будь-якому випадку!
Auf keinen Fall! - Ніяк / Ні в якому разі!
auf Schritt und Tritt - На кожному кроці
Auge um Auge, Zahn um Zahn - Око за око, зуб за зуб

Bitte / Bitte schön / Bitte sehr! - Будь ласка!

Das hoffe ich sehr. - Я дуже на це сподіваюся.
Das ist (un) möglich. - Це неможливо.
Das ist echt Spitze! - Це супер!
Das ist ja eine Überraschung! - Ось так сюрприз!
Das kann ich mir (nicht) vorstellen. - Я (не) можу собі уявити.

Das stimmt. - Це вірно / Це правда.
Das tut mir leid. - Мені шкода / Я шкодую про це.
Du hast Recht / Sie haben Recht / Ihr habt Recht. - Ти маєш рацію (а) / Ви маєте рацію.
Du wirst es noch bereuen! - Ти про це ще пошкодуєш!

Es eilt (nicht). - Це не терміново.
Es ist mir Wurst - Мені все одно.
Es kümmert mich nicht, es ist mir egal - Мене не турбує (це) ...
Es tut mir Leid. - Мені дуже шкода.
Fahren Sie so schnell Sie können. - Приїжджайте якомога швидше.

Іst ein Fehler unterlaufen - сталася помилка
Ja. - Так.
Kein Kommentar. - Без коментарів.
Kein Problem! - Без проблем!
Kein Problem. - Немає проблем.
Keine Angst! - Не бійся!
Keine Panik! - Без паніки!
Mach weiter so! - Так тримати!
Mach's gut! - Хай щастить!
Natürlich / Na klar! - Звичайно!
Nein. - Ні.
Richtig. - Правильно.
Rücken an Rücken - спина до спини
Tu (e) das nicht! - Не роби цього!
Unbedingt. - Обов'язково.
Unglaublich! - Неймовірно!

Unvorstellbar! - Неймовірно!
Viel Spaß! - Добре провести час! / Удачі!
Vielen Dank / Danke sehr! - Велике спасибі!
Vielleicht / Kann sein. - Може бути.
von Fall zu Fall - час від часу
von großer Bedeutung sein -мати велике значення
Von mir aus. - Я не заперечую.
vor Tau und Tag - ні світ ні зоря
Wahrscheinlich / Vermutlich. - Мабуть.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Aufgabe für 9-b, 9-c, 9-d