Aufgabe für 7-а, 7-b 19.05.-21.05.

Доброго дня!
Ми продовжуємо вивчення німецької мови.
Час виконання 19.05. - 21.05.


    Виконайте онлайн завдання та наідшліть ваші результати на пошту marinarozdestvenskaya@gmail.com По завершенню виокнання завдання ви натискаєете на "Finish", натискаєете на лист, де вказано Email my answers to my teacher  Наступним кроком буде заповнення вашого імені та прізвища, клас, предмет та моя пошта marinarozdestvenskaya@gmail.com і натискаєте на слово Send. Результати отримаю автоматично. 





ВІДМІНЮВАННЯ ОСОБОВИХ ЗАЙМЕННИКІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ



Однина Singular
 3. Person
Відмінок1. Person2. PersonЧол.р.
Maskulinum
Жін.р.
Femininum
Сер.р.
Neutrum

Називний
Nominativ

ich
я
du
ти
er
він
sie
вона
es
воно

Знахідний
Akkusativ

mich
мене

dich
тебе
ihn
його

sie
її

es
його

Давальний
Dativ

mir
мені

dir
тобі
ihm
йому

ihr
їй

ihm
йому

Родовий
Genitiv

meiner
мій

deiner
твій
seiner
його

ihrer
її

seiner
його



Множина Plural
 Відмінок1. Person2. Person3. PersonВвічлива форма
Höflichkeitsform

Називний
Nominativ

wir
ми
ihr
ви
sie
вони
Sie
Ви

Знахідний
Akkusativ

uns

нас

euch
вас
sie
їх

Sie
Вас

Давальний
Dativ

uns
нам

euch
вам
ihnen
їм

Ihnen
Вам

Родовий
Genitiv

unser
наш

euer
ваш
ihrer
їхній

Ihrer
Ваш






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Aufgabe für 9-b, 9-c, 9-d